*توضیحات کامل در مورد خرید قفل دیجیتال درب
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

ضمانت قفل دیجیتال و خدمات پس از فروش

سامسونگ به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین وارد کننده قفل دیجیتال در ایران ، شرایط و امکانات ویژه (ضمانت قفل دیجیتال) محصولات خود را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. تمامی این امکانات برای جلب رضایت کامل شما عزیزان می باشد. از قفل به راحتی خریداری شده استفاده کنید.

پشتیبانی فنی 24 ساعته و همچنین تخصص قفل دیجیتال سامسونگ باعث شد تا کلیه مشتریان با اطمینان خرید محصولات این شرکت را خریداری کرده و در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهند. کلیه مراحل نصب و خدمات پس از فروش قفل های دیجیتال توسط کارشناسان این شرکت انجام می شود.

در حین نصب ، به منظور اجرای صحیح ضمانت قفل دیجیتال ، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

ضمانت تعویض قفل دیجیتال

کلیه مدل های قفل دیجیتال دارای یک سال ضمانت یا ضمانت جایگزین هستند. این بدان معناست که در صورت بروز مشکلات دیگر علاوه بر قفل و تغییر اصطکاک ، کالای خریداری شده کاملاً جایگزین خواهد شد. البته لازم به ذکر است در صورت حل مشکل قفل با تعویض قسمت ، محصولی که در آن موجود نیست جایگزین می شود ، اما کلیه خدمات رایگان و بدون هزینه ارائه می شود.

شرایط خدمات گارانتی جایگزین سامسونگ

لطفاً توجه داشته باشید که کلیه شرایط فوق فقط درصورتی که ضمانت یک ساله داشته باشید معتبر است و در صورت انقضاء آن تاریخ ، هیچ یک از موارد فوق شامل قفل دیجیتالی خریداری شده نخواهد بود. اما تا آخر مهلت آخرین روز گارانتی که تعویض شود ، متخصصان فروش شرکت با مشتریان گران قیمت تماس تمدید ضمانت دارند تا از کالای کامل موجود با سهولت و با کمترین هزینه بهره ببرند.

مواد دیگری که ضمانت تعویض سامسونگ را نقض می کنند عبارتند از:

1- کلیه مراحل نصب باید توسط متخصصان نصب شرکت انجام شود ، در غیر این صورت قفل در ضمانت درج نمی شود.

2- کارت گارانتی باید توسط نصاب این شرکت تکمیل شده و همراه با مهر و امضا به شما ارسال شود. در غیر این صورت ، قفل دیجیتال خریداری شده شامل ضمانت نمی شود.

3- مطمئن شوید که مهر و موم مقوا قفل تا زمانی که نصب کننده نصب نشود ، قفل دیجیتالی را در درب جلو بازگرداند. هرگونه پارگی یا اعوجاج مهر قفل ، مسئولیت شرکت را نقض می کند.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: